პროექტის სახელწოდება: გენმოდიფიცირებული (გმო) პროდუქტები;
პროექტის მთავარი იდეა: მეტი ინფორმაციის მოპოვება გენმოდიფიცირებული პროდუქტების
შესახებ; შეისწავლონ გენმოდიფიცირებული მცენარეების მიღების გზები; მოიძიონ ინფორმაცია
არის თუარა სასარგებლო ადამიანის ორგანიზმისთვის და რა ზეგავლენას ახდენს ჯანმრთელობაზე;
პროექის აქტუალურობა: მოსწავლეები პროექტზე მუშაობისას მიიღებენ ცოდნას, გამოიყენებენ
პრაქტიკაში და იზრუნებენ საკუთარ ჯანმრთელობაზე;
პროექტის მიზანი:
1.
მოსწავლეებს
განუვითარდებათ პასუხისმგებლობის, თანამშრომლობის, და პრეზენტაციის უნარი;
2.
მოსწავლეებს
ჩამოუყალიბდებათ გარემომვლელ გარემოზე, საკუთარი ჯანმრთელობაზე და საზოგადოებაზე ზრუნვის
უნარ-ჩვევები;
3.
მოსწავლეები
შეძლებენ კვლევითი პროცედურის განხორციელებას და მონაცემების აღრიცხვას. სათანადო თვალსაჩინოების
წარმოდგენას;
4.
შეძლებენ
მიღებული ცოდნის ცხოვრებაში გამოყენებას.
მოსწავლეების ასაკი: 15-16 წელი;
ვადების ხანგრძლივობა: 2-3 თვე;
მოსალოდნელი შედეგები: პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას;
1.
მოსწავლეთა
ჯგუფი ერთად ირჩევს სამუშაო თემას და გეგმავენ პროექტს;
2.
მოსწავლეთა
ჯგუფი ერთად მოიძიებს ინფორმაციას გმო-ს შესახებ ინტერნეტში;
3.
მოსწავლეთა
ჯგუფი ერთად მოიძიებს ინფორმაციას მაღაზიებში არსებული გენმოდიფიცირებული პროდუქტების
შესახებ;
4.
მოსწავლეთა
ჯგუფი ერთად მოიძიებს ინფორმაციას მოსახლეობაში, რამდენად იცნობენ გენმოდიფიცირებულ
პროდუქტს და მის ზეგავლენას ორგანიზმზე;
5.
მოსწავლეები
ერთად აკეთებენ მოძიებული ინფორმაციის პრეზენტაციას სკოლის მოსწავლეებისა და მასწავლებელთათვის;
6.
მოსწავლეები
შექმნიან კედლის გაზეთსა და გამოაკრავენ;
პროექტისათვის საჭირო რესურსები:
1.
კომპიუტერი;
2.
პროგრამა
“Power Point”;
3.
ფორმატის
ქაღალდი;
4.
მარკერები;
5.
ფოტომასალა;
პროექტის მსვლელობა: (ძირითადი აქტივობები)
1.
დიაგრამაზე
მუშაობა „ვიცი, რა მინდა ვიცოდე“
2.
ჯგუფების
შექმნა და დავალებების გადანაწილება;
3.
მონაცემების
მოპოვება (ლიტერატურა, ვიდეო მასალა, მაღაზიები, ბაზარი); ფოტო მასალა;
4.
სლაიდების
დამზადება;
5.
ინფორმაციის
პრეზენტაცია „რამდენად მავნეა თუ სასარგებლოა გენმოდიფიცირებული პროდუქტი;
6.
ფოტომასალის
გამოფენა;
აქტივობა N1
ერთი ჯგუფი მოიპოვებს ინფორმაციას მაღაზიებში არსებული
გენმოდიფიცირებულ პროდუქტებზე;
აქტივობა N2
მეორე ჯგუფი მოიპოვებს ინფორმაციას ბაზარში გენმოდიფიცირებულ
პროდუქტებზე;
აქტივობა N3
მესამე ჯგუფი მოიპოვებს ინფორმაციას რაიონში გენმოდიფიცირებული
სიმინდის თესვის შესახებ;
აქტივობა N4
მეოთხე ჯგუფი მოიპოვებს ინფორმაციას ინტერნეტში გენმოდიფიცირებული
საკვების შესახებ; გააკეთებენ კედლის გაზეთს და გამოაკრავენ:
საგნებთან საგნობრივ ჯგუფებთან (ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი):
ბიოლოგია-XI-6.9
1.
მოსწავლე
მსჯელობს ადამიანის გენეტიკურ სტრუქტურაზე, მავნე ფაქტორების ზემოქმედებით გამოწვეულ
ცვლილებებზე და ასაბუთებს ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობას;
კვლევა-XI
2.
მოსწავლეს
შეუძლია კვლევითი პროცედურის განხორციელებას და მონაცემების აღრიცხვას; სათანადო თვალსაჩინოებით
წარმოდგენა;
კვლევა-XI
3.
მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალებების გამოყენება;
კვლევა-XI
4.
შეუძლია
მონაცემთა ანალიზი და შეფასება;
პროექტის ხელმძღვანელი:
ბიოლოგიის მასწავლებელი-
ანა დავითაშვილი;
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა:
anadavitashvili47@gmail.com
No comments:
Post a Comment